Minns ni den här?

Detta var för 10 år sedan. Jag minns den kvällen som igår, jag var 8 år gammal och tittade på esc med min mor. Jag ringde och röstade både på denna och tvåan (Danmark), men trots det fastnade jag mest för Estlands bidrag och så är det än idag. Så trallvänlig och dansvänlig. vem sitter inte och vickar på tårna?  Sen fullkomligt älskar jag "pom pom"-stället från 3,00!

För några år sedan var jag i Estland och snackade endel om detta nummer med en estländsk kille som jobbade på hotellet vi bodde på. Haha! Han tyckte det var pinsamt att jag lagt denna på minnet och att jag kunde sjunga på den. Jag tycker att han borde vara stolt! MYCKET BRA!


Estland 2001
Tanel Padar and Dave Benton - Everybody

Kommentarer
Postat av: Alexander

JAJAJAJAJAJAAAA! Åh, vilken låt! För några år sedan prenumererade vi på Mr Music där den här låten fick äran att vara med på. Så sedan dess förknippar jag den bara med skitmusik (nej, esc-skivorna är BRA musik!).. Den känns så sjukt barnsligt glad. Så enkel! Varför komplicera livet, liksom?

2011-02-06 @ 15:22:45
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh! Denna minns jag! :D Gillar låten, men ÄLSKAR dansen den ljusa killen gör 1.48 och framåt :D hahahahahhha

2011-02-06 @ 20:41:13
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0