And don't tell my mama or papa.

jaha.
det är väl sant antar jag. jag är slarvig.

hade världens huvudvärk när jag åkte tåget hem idag. somnade som en stock och flög upp när tåget stannade på min avgång. satte mig på bussen, somnade som en stock och samma sak där. flög upp, tänkte inte så mycket och gick av så fort som möjligt. Sen såg jag bussen åka iväg och tänkte "Hade jag inte två väskor när jag gick från skolan? "

Jo.
Och jag vet inte om den försvann på tåget eller bussen.
Därför måste jag ringa östgötatrafiken imorgon och hoppas på att någon snäll rackare har lämnat in den. Annars blir det knivigt för mig. Riktigt knivigt.

Jag berättar inte för mina päron förrän jag har fått reda på mer. De tycker jag är så slarvig och det tycker ju jag med. Nästan att jag skeems på riktigt denna gång. Kan ju bara inte erkänna det, svälja min stolthet liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0