Sova? vaken? naken?

Jag hatar att gå och lägga mig. Det är det värsta jag vet! jag kan sitta vaken hur länge som helst, facebook hela kvällen eller som just nu vara duktig och plugga! Mitt plugghumör fungerar som bäst klockan halv 12 en onsdagskväll, hur sjukt det än låter!
Egentligen skulle jag vara hemma hos Matilda nu och sussa gott i hennes gästsäng, men flickan fick feber :(
Ajja. Vi tar vårat mys på måndag istället SÅ KRYA PÅ HENNE!

Nu har jag i vilket fall skrivit klart samhällskunskapen OCH svenskan. Imorgon är det bara att lämna in dem (några dagar försent...) och förövrigt är det världens slappaste dag imorgon I guess. Har sovmorgon, startar med lite drama på Katedral. Sen är det världens längsta hål till kl 13 då jag har min sånglektion, sen är det hål igen till kl 16 då jag har fiollektion. SEN är det hål igen innan jag ska på bio. Sex and the city 2. Det blir utan tvekan fina grejer, så nu ska jag trotsa min rädsla att lägga mig för jag älskar att sova och vill möta morgondagen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0