Lördag

Livet som arbetskvinna är inte lätt.
Jag började 9 och fick direkt gå till kassan där det var frukostförsäljning. Jag har aldrig jobbat frukosttid förut, men det gick bra och jag gillade det även om det blev några fel. Det är inte lätt att få ihop alla menyer och knappar... tihi. Förhoppningsvis får jag jobba mer frukosttid. Sen kom det buss efter buss i 9 timmar. ALDRIG en lugn stund, slitigt och dant. Tiden gick dock snabbt och med sångtävlingar i köket rullade det på...

Nu är jag DÖtrött, men det känns bra att mina fina vänner kommer snart och chillar med mig. Lite tjejsnack och chips, det var på tiden kan jag då säga!!!!!
meen AAAAJ i mina fötter. AJAJAJAJAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0