jag åt ägg till frukost

Det är faktiskt sant.
Jag åt ägg till frukost :)


Vilken helg. Två korta turer till Linköping med mig bakom ratten. Jag gillart skarpt, älskar att susa om fula gubbar på E4an och att rulla runt i rondeller. Statstrafik! Not bad at all!

Nu så är det bara att sätta igång.
Gemuläxa som innebär att planka en låt. Njaa. Inte kul direkt, för jag gillar verkligen inte låten vi ska planka. Nån blandning av country och rock. Jill Jonsson på det är det enda som fattas. Som tur är har jag räddningen kaffe och turkisk peppar så på något sett ska jag överleva den här dagen också! Förhoppningsvis hinner jag med en massa One tree hill också! Där Sopha Bush är min favorit. Antagligen den snyggaste kvinnan jag någonsin skådat. Classy girl verkligen. 

Fråga mig vem jag helst skulle vilja se ut som och jag svarar hennes namn.
Sophia Bush!
(det var bara en parantes)
hejdå





Bytheway! Min blogg är under konstruktion... Så den kanske ser lite weird ut ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh blev stört sugen på att se One tree hill nu! Måste få låna andra säsongen av emelie :D Och jag håller med, hon är stöööört snygg!

2009-09-13 @ 14:32:20
Postat av: Fridolina

Alltså gemun, var det bara formen vi skulle skriva ner till i morrn? orkar verkligen inte -_-'

2009-09-13 @ 17:46:53
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Alfi

Var glad att din ensamble inte ska såpela låten! (:

2009-09-14 @ 16:34:09
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0