Impact

Jag är superstressad!!!!!!!
klockan är kvart över nio och imorgon ska jag redovisa om en bok som jag har 150 sidor kvar i. LYCKAT?!
Plus att jag ska till Umeå imorn och måste packa.. Jag har inte börjat.... IH

så varför skriver jag här?
Jo, därför att den här veckan har varit så hektisk så att jag inte hunnit att berätta om söndagen.
Söndagen då jag befann mig i den runda bollen, Globen och såg stjärnor som Ole Börud, Samuel Ljundblahd och Kirk Franklin. Allt var magiskt och så otroligt kul! Jag blev verkligen glad! (Plus att Louise var där!!!!!!!!)

När Samuel sjöng en duett med en av körarna i Franklins gäng rös jag som en idiot. Jag älskar Samuel Ljundblahd! Mmm! Vilken röst den snubben har och vilken personlighet! gosh!
Så det var en lyckad kväll minst sagt!

och nu måste jag avrunda! PACKA PACKA PACKA!
Bröllop i Umeå, trevligt trevligt!!
:D :D :D

Kommentarer
Postat av: Erik

och så nämner du inte att jag var i Globen...nu blev jag besviken Karin. "Skaffa dig en (ny) kompis..."

2009-11-12 @ 22:13:46
Postat av: Erik

nejdå, så farligt arg är jag inte. Just kidding, mate :)

visst var konserten gryym!

2009-11-13 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0