Bajsschafför

Jag blir så sur och ibland vill jag uttrycka: busschaufförer borde inte finnas!!!!
(Fast det vill jag ju för jag gillar ju många. Typ Sven min vän)

Idag fick vi sluta stefans orkester lite tidigare och det gjorde att jag kunde hinna med min tidigare buss från mjölby. Därför hetsade jag ner till närmaste busshållsplats och kom i god tid. Stod där och väntade i 5 minuter oh tyckte det var så skönt att jag hann! Sen kom 12an som går mot rese och tror ni inte såklart att den åker förbi?! Där står jag och en annan kvinna som två frågetecken. Så stört förbannad gick jag med bestämda steg mot rese. Ingen tid att missa något tåg här inte, för vem vill vänta två timmar på nästa chans att komma hem från Mjölby?

Gå och dö busschaffis. Det var väl ändå stört onödigt gjort? Visserligen jag hann, men jag fick stressa, svetta och bli skapligt arg på kuppen. Sådär rykande så jag ringde till mamma som sa att det inte blev bättre av att vara arg. Men vad gör man? Är det en busshållsplats där och det står folk så innebär det VI VILL ÅKA MED!!

Busschaufförer är de mest egoistiska människorna som finns. Jag tror allt det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hatar den där frasen.. "Det hjälper inte att vara arg" Men sanningen är att det gör det faktiskt! Man är pisstjurig i 10 min, sen går det över. PUSS!

2009-11-03 @ 22:01:33
Postat av: Lovisa

Bosse busschaufför, tutar och kör. Bosse busschaufför, du är en amatör!

:)

Ja, det hjälper faktiskt oftast att vara arg, så sant som det är sagt!

Hej Karin. :)

2009-11-06 @ 09:37:12
URL: http://lovisafalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0