Fuck you


Lily Allen - Fuck you


Nu tänker ni kanske "inte hon också". För den här låten pryder både Fannys och Fridas blogg, men sanningen är den att den är så  bra så jag kan inte undgå det. Den växer verkligen och för varenda gång jag hör Lily Allen vill jag bara höra mer och mer. Det är så bra så jag ska ringa till min bror och säga att jag önskar mig hennes skiva i födelsedagspresent. Min födelsedag är ju exakt om fjorton dagar.
Och nu när jag är ensam hemma kan jag sjunga hur högt jag vill, det var inte så passande när jag sjöng fuck you fuck you fuck you när jag shakade pommesen. Men det borde passa nu när jag gör lite alldagliga sysslor: fyller iPoden med ny skön musik och snart rensar garderoben.  Så himla skönt att bli av med lite, men jag är så dålig på att rensa och det brukar sluta med att ett eller två plagg försvinner..

Igår var det föresten trevligt. Grill och krök hemma hos Mika. Sen blev det en kort vända på stan innan jag for hem. Vi såg ingen eld och jag och Pontan kom fram till att vi saknade det. Men annars var det mycket mer än okej! Lite nytt trevligt folk är ju aldrig fel, och sen att sitta och sjunga på interna sånger. Helt klockrent! :D

Imorn blir det Alingsås. Kul ju! Träffa mina kära kusiner!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

som kommentar och svar på din kommentar i min blogg:

ofta vi tyckte det var skönt att du drog, du höjer alltid stämningen ju gullet! Och det var väl mer Mika och jag som var jobbiga x)

Men det var naajs vare, hela kvällen :) <3

2009-05-01 @ 22:45:41
Postat av: FRIDA

glömde skriva namn igen, det är Frida ofcårs..

2009-05-01 @ 22:46:12
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0