LHC!

Det här börjar bli roligt nu. Jag fattar grejen, med andra ord: Jag vet hur man fixar bloggen! 
Jag tycker att den är riktigt snygg nu... Kanske inte snyggaste som någonsin skådats, men jag som är amatör och inte hållt på med att trixa med bloggars utseende så länge är riktigt nöjd!

Annars... I eftermiddag är planerna många. Först och främst ska jag sova nån timma! Så trött som jag är borde vara olagligt! Anledningen är att jag inte kunde somna i natt... Det är så himla störande!
Sedan ska jag fortsätta min rensning av musik på datorn. Jag har verkligen GRYMT mycket musik på min datorn som jag aldrig hört. Nu har jag fått det till 1000 låtar, och allt ska lyssnas igenom. 
Som tur är behöver ja inte radera allt, jag har faktistk hittat massor utav bra musik! En jättebra Rufus Wainright låt - April fools tillexempel. Måste alltså ladda min mobil också... Hittade även en grym Regina Spektor låt, lady heter den och asgrymma Timo Räisänenlåtar. Himla skön är han!
Sen måste jag faktiskt plugga (!!!)  har NOprov om astronomi imorgon. Ärligt talat tycker jag det är kul, för en gångs skull. Spännande om hur stort universum är, oändligt stort och hur teorier säger om hur det skapades. Fast för det är det inte ett dugg kul att plugga...

Skulle helst vilja se Eva och Adam men nu har jag sett klart de två ynka säsonger som finns. Kära nån vilken bra serie! Den är så himla söt och man får flashbacks all the time ;) Dessutom är jag dökär i Tobbe.  Han spelas utav Erik Johansson och han har verkligen en helt underbar roll! 
Fast jag trodde att det var Jonas Karlsson som spelade Tobbe först, men det fick ja sota för...

image50

Fast så  himla olika är dom ju faktsikt inte!
Johansson till vänster, karlsson till höger.


Ajja. men nu ska ja ta och sova så att ja får nåt gjort sen.
Dessutom är det faktiskt ishockey ikväll och konstigt nog så är det något jag har fått stort tycke för. Under de två senaste veckorna har jag varit på två ishockeymatcher och blivit helt fast.
GO LHC säger jag bara! Förhoppningsvis blir det en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: melinda

hur lyckas du fixa till bloggen ?
skit snygg blev den.
vill göra om min, men vet inte hur man gör :P

2008-04-09 @ 20:14:13
Postat av: Jenny

Ja nu är den ju riktigt fin hörrdedu :D
jag har också gjort om min, fast blev inget bra /= har slut på idéer.. xP

2008-04-09 @ 20:50:33
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Karin! Hur fixar man bloggen?! Lär mej :)

2008-04-12 @ 19:16:32
URL: http://wanderer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0