Dagens: Cover you.

9 november
image12

Det SNÖAR!

Asså fattar ni eller? snö som i snö som i SNÖ! Det är visserligen början utav november (tidigt) men ändå. Ja älskar snö! Snöänglar, snölyktor, snögubbar , Allt vad det heter! Det ligger ett lager på toafönstret upptäckte jag förut, mm :) Allt känns så juligt, redan! Luciaövningarna pågår för fullt . Så himla kul är det, tänk att jag är en av de 7 luciakandidaterna i skänninge.. nåja skännnge, men ändå ;) (Kandidat nummer 1, det är jag det. (A))

Dagen har varit bra, okej .. lite sömnig har ja varit hela dagen, men det är smällar man får ta. Sen hare vart svinkallt :O I don't like it, men ja gillar min basker, den håller värmen! Eller farmors basker som det är .. :D
På idrotten trodde ja att ja skulle dö, vi sprang och ja fick så grymt ont i huvet. Bara small typ.. Smärta! Vi körde pingis mot 6or sen också, eller var det 7or. katiga nior blev vi iaf :$
Vi: heja sexor!
Jag: eller är ni sjuor?
Dom: ja,
Jag: HEJA SEXOR!
elakt.. i know :)

Ja vann nästan mot Simon.. Jenny med.. Sofie med.. :D
Shit va skulle man göra utan Simon? Personliga advokaten. Så grymt bra är han. Och så bor han huset brevid. It can't be better! Alla killar är så bra i vår klass.. Pontus, haha. I 8an var han allmänt jobbig, men nu så mognar han nog också ( i sin sakta takt) Shrek och åsnan = jag och han. Hahaha!




Kändisskvaller: läste om att jennifer ansiton och MIN Orlando Bloom (!!) hade haft en romantisk resa eller nåt.. Jag: JAA! de skulle va så söta ihop. Brad var en skit å dumpa jennifer för den hemska jolie.. hur kunde han? Bloom därimot, han är en redi karl :)
Det var nåt bra...Nåt som därimot har sugit idag är att jag har tappat den där grejen på mobilen som sitter för batteriet. Helt veck? :O väck? nä veck heter det va??... Iaf jag vill ha den, saknar den så. Mobben stängs ju av hela tiden utan den. BÖÖLA! 


Lite filmtips: se RENT. En film som jag vill jättegärna se just nu. Den är så snygg, så bra! GRR! Tjut och hurra, den är bäst. Har gått runt och trallar på rentsånger idag , okej det är en musikal!. De låtarna är så sjukt bra, assnygga, fina. Ger en rysningar. I'll cover you - repris. omg. Den är sjukt fin! Alla låtar är fina. Will I, I should tell you, Seasons of love. Se den filmen, ja rekommenderar. Den handlar typ om ett gäng som ska bli utslängda från sina lägenheter om de inte betalar hyran som de har höjt. Okej det handlar den inte om, men det är bakgrunden till namnet. Sen så händer det en massa bra saker mellan alla roller. Angel och Colin. åååå!

Live in my house,
I'll be your shelter
Just pay me back,
With one thousand kisses
Be my lover,
And I'll cover you
Open your door,
I'll be your tenant,
Don't got much baggage to lay at your feet
But sweet kisses I've got to spare
I'll be there,
And I'll cover you

I think they meant it when they said you can't buy love
Now I know you can rent it, a new lease you are my love, be my life.
I've longed to discover something as true as this is
So with a 1000 sweet kisses If you're cold and you're lonely , I'll cover you
With a 1000 sweet kisses You've got one nickel only, I'll cover you
 With a thousand sweet kisses, When you're worn I'll cover you
Out and Tired With a thousand sweet kisses, When your heart has expired I'll cover you


Lyssna på hela låten (I'll Cover you - rent) Den är svinfin då! (mitt brölle..)
Haha, nu kom majas alfabetssånger - Äpple. Haha, den är söt!

Annars ikväll ska ja till Vassna, fira en 16åring. HURRA JOHNNY!
Imorn ska ja på öppet hus sak (time for chose gymnasium..) och sen ska ja leka med småflickor.. Det är väl helgens planer...
Men ni, nu måste ja kila å göra mig snygger. Vi ses peopls!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0