Min mjölk är slut :(

Idag har jag mest legat i mitt rum och kännt av klimakteriet. Svettades och frös om vartannat plus kände en huvudvärk som hette duga. Så istället för att öva på mitt hål på cirkus 5 timmar låg jag i min säng och sov till greys.

Nu har jag dock vaknat till lite efter panodil, mat och en himla massa fiolspel. I vanliga fall brukar jag bli trött av sådant men jag blir verkligen inspirerad av min nya fiollärare, han är så konstig men bra! Dessutom har han gett alla sina elever tio minuter extra lektionstid. Shyrre. Nu har jag även fått en lånefiol - vilket känns lite märkligt men min måste verkligen rustas upp. Det har jag ju inte bara tänkt på de senaste åren...

Nåja, jag gissar att ni inte vill läsa saker om min fiol. Jag gissar att ni inte ens vill läsa den här übertråkiga bloggen längre. Nåja det finns en massa bilder på lamor och sånt som jag har gjort på sistone här.

puss!


Kommentarer
Postat av: dissertation writers

Nu försöker jag andas och ta ner pulsen medan jag väntar på ett telefonsamtal.

2011-10-09 @ 21:14:51
URL: http://essay-writer.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0