Help! I need some help!

Det är som så att i kören här ska vi ha svart klänning/kjol som går nedanför knäna. Otur för mig som har tusen svarta klänningar som slutar ovanför.. hehe.
Anyway. Jag hittade denna kjol på La Redoutes hemsida och nu funderar jag på om den är värd pengarna. Med lite studentrabatt (me love) kostar den 340 istället för 400 plus fri frakt och fri returgrejs.

Är den fin? Jag känner mig så pösig i sådana där kjolar men måste ju ha en...
Någon som har ett tips på var jag kan finna en fin svart långklänning/långkjol annars? Har letat på stan idag men fann inte lyckan.


Kommentarer
Postat av: Helena

Myrorna har drivor!

2011-09-04 @ 01:20:40
URL: http://photographyisforlosers.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0