Vill du ligga med mig då?

Tänkte lägga in lite bilder ikväll, men så blev det visst inte.
Det får bli när jag har tid, har en ganska hektisk vecka framför mig om man säger så.
3 konserter och mellan det ska jag hinna andas. Inte plugga, för denna kvällen är min sista pluggkväll på år och dar. Utropstecken på den!

Nåja, jag ska väl ändå kommentera att Köpenhamn var fint. Fina rumskamrater, vill du ligga med mig då, konserter, åkerbesök, bussåkande, karuseller, mat, mat, mat och massa fina människor i allmänheter. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Finfina rumskamrater!

Vill du ligga med mig då? (Kul grej förresten, Molly tyckte texten i versen var söt...)

2011-05-23 @ 08:45:53
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0