Tungt

BAJS BAJS BAJS BAJS!
Jag har sett sjukt mycket fram emot studenten på sistone, men nu den här senaste veckan då lektioner bestått av betygsnack och bara en massa mys har allt förändrats. Jag har stenhårt seperationsångest!

Usch, vi hade sista kammarkörslektionen idag och ja, jag var sjukt nära till tårarna flera gånger liksom flera andra. När vi repade Butterfly som vi ska sjunga på vår sista sommarkonsert imorgon, var jag tvungen att bita mig i läppen. Fatta imorgon på konserten, då är det koncentration på topp så det inte blir gråtkalas efter första tonen.

Som sagt. Sommarkonsert 18.30 i Missionskyrkan 120 kr/vuxna, 80 kr/barn - KOM!


Butterfly


Kung Liljekonvalje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0