Lasciatemi Morire

Jag är så sjukt stolt och glad just nu. Kan inte finna några ord.

Jag är just hemkommen från Italien, galet vilken resa det har varit. Inte nog med att vi VANN ungdomsklassen. Det känns helt sjukt, ingen av oss trodde det. Speciellt inte med tanke på vilken konkurrans vi hade. Helgalet! Sen vann vi inte grand prix (tävling där alla vinnare från de olika klasserna tävlar), men världens egokick att vi fick fjärde högsta poäng av 22 körer och att vi kom på 3e plats av 16 länder. GALET!

Just nu överför jag 423 bilder från resan, så ni får se hur vi har haft det. Jag lovar, det lär bli en hel del skryt...











Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad roligt, GRATTIS :D

2011-05-02 @ 17:11:12
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0