Dagens klockrenaste

För några blogginlägg sen länkade jag till Alexanders blogg. Trodde jag ja...
Jag undrar om Jonny Rydgren och hans "Åt vilket håll går utvecklingen inom fildelningsproblematiken?" blev glad när han fick alla mina bloggbesökare på sig?

Haha! Nu lämnar jag datorn för att titta på film (eh, soova) i soffan. Så himla skönt att vi slapp att ha en konsert ikväll. Visst att det är kul med konserter men man blir så sliten, jag har fortfarande inte hunnit återhämta mig efter allt som hänt sen Hairveckan innan påsklovet.


Brun och i fina solglasögon som jag ska köpa den dagen jag har råd, år 2018 kanske...



Kommentarer
Postat av: Lina

Gillar att jag är med i bakgrunden av dina två senaste bilder och ser sjukt förvånad ut. :D hahahha

2011-05-17 @ 23:00:13
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Alexander

Haha! Det märkte jag inte ens! :D men... i rättvisans namn: borde jag inte få en till länk? En korrekt en den här gången? ;)

2011-05-18 @ 03:29:28
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0