Walking in space

Säger som min kära kompanion Lina brukar säga:
"Jag blir bara så glaaaaad"

Idag har varit en riktigt "jag blir bara så glad"-dag. Kanske pga alla dessa fina människor som finns runt omkring mig hela dagarna. Ni allihop är så braaaa och jag blir så glaaaa.

Exempelvis Sääv och Jonathan som stod och väntade med mig på min buss, trots att de kunde åkt hem på dirren eftersom de hade bil. Vilka hjältar liksom!

Sen påminner jag er igen att boka in 12, 13 eller 14 april för då ska ni allt komma och se på en dundermusikal. HAIR, det kommer bli bra det! Ja, så här grymt ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja faktiskt! Du är ju störst (?) bäst och vackrast :D <3

2011-03-03 @ 22:51:29
URL: http://sundet.blogg.se/helena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0