Idag åt jag ägg till frukost

Det räckte med en cider på Ågatan för att jag skulle känna av den när jag satte mig på tåget hem. Sömnbrist och matbrist, hej och hå!
Nu är jag i vilket fall hemma och har ätit pytt i panna. Ibland lyxar man till det!

Idag har jag varit i skolan, långfikat med Frida och gått på upptäcksfärd. Jag tycker om na, den tjejen. Sedan bytte jag sällskap till Jesper och Fanny och vi gick på grabbarna grus PA-föreställning "jag hade en så jävla konstig dröm". Vad kan man säga mer än... wow?!

Det blev ingen längre visit i Linkan för min del då jag ska upp i ottan och jobba imorgon. Nu är det sovdax! Jag undrar vad jag kommer drömma i natt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0