"Är det någon mer än jag som bantar?"

Jag hade så frfrfrfruktansvärt trevligt igår!
Kvällen började med Frida och Fanny. Vi började festen på Fridas rum innan vi drog vidare till Ågatan där vi satt en stund på uteserveringen tills vi började hacka tänder. Då gick vi vidare mot La Scala för den obligatoriska shoten och där fann vi pinglorna Emelie och Lina, och även Jakob med Rimforsabor. Jakob hade köpt en födelsedagspresent till sin mamma som det tog en evighet att gissa ut var det var! Jag och Lina dansade en dans på lilla dansgolvet vilket kändes som Grekland. Frida, Fanny och jag hann att trängas på den miniminiminimala toaletten sjukt många gånger eftersom vi var så hemlighetsfulla. Sen satt vi lika mycket på golvet som på soffan, för soffan var så hal!
Efter några trevliga timmar började magarna kurra (?) och vi gick till Hakepi. Killen som stod i kassan skrattade åt mig och Lina. Jag förstår egentligen inte varför? För att vi ville beställa hela kebabgrejen som snurrar och ville ha MASSA kebabsås till?

Lina: Jag är egentligen inte hungrig... Är det någon mer som inte hungrig?
Alla sträcker upp handen försiktigt.. Men hallå! En utgång utan Hakepi är banne mig ingen utgång!

Sammanfattning: Igår var vi 5 tjejer som var högljudda och asjobbiga. Men jag hade en sjukt värd kväll med mina favorittjejer!

Haha, kul. Jag sökte på "kebabkött" på google och fann den här bilden. Så himla vidrig! hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Lina och Amanda

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!! Hår hår hår hår hår hår hår!!! Tjusigt, busigt långt och jättebusigt! HAHAHAHAH Tack för igår Karin :D hihih

2011-03-12 @ 14:57:04
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHAHAHAHHA xD dör lite.

Och soffan var faktiskt sjukt jävla hal..

2011-03-13 @ 08:32:31
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0