Rutin?

Oj vad det händer mycket nu, jag hinner inte ens tänka klart.

Visst att det är mycket roligt som händer, exempelvis Hair-rep och Skolan är vår, men mitt bland detta ska man hinna med viktiga saker som matteprov, intervju, nutida konstprov och redovisning. Något som det inte riktigt finns tid och ork till att förbereda. Det känns dumt att klaga, men jag saknar rutin! Det är en himla massa schemabryt jämt jämt jämt och när jag är hemma vill jag bara sova så här blir det inget gjort. Det är långa dagar och... ja ni fattar.

Imorgon är det Skolan är vår. En hel kväll/natt som eleverna har skolan för sig själva. Komikern Hannes Hervieu, konsert med Armand Mirpour och Hoa Ly som DJ är det jag ser mest fram emot. Sen blire en massa kladdkaka som Ny Generation bjuder på i sal 208. Det är dumt att inte komma dit, gratis är gott och dessutom var smeten svingod. Rena sockerbomben!

Och nu, mina damer och herrar. Nu ska jag sova så jag orkar dansa hela natten imorgon! Jag tänker inte göra något annat vettigt.
TJO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0