Jag är en hjärntvättad typ.

Helt hjärntvättad.
Tror jag kan lite mer än igår faktskt, men sen är det ju en annan sak när man får provet framför sig och ska kunna alltihop på en och samma gång. Usch och tvi. Jag har banne mig pluggat matte sen kl 15, det är tre timmar. Nu har jag kokat lite te och ska försöka lösa några fler tal tills top model börjar. Efter top model ska jag hitta en himla mazza jazzfakta. Effektiva tjejen - här är jag.

Jag mår faktiskt mycket bättre nu! Imorgon är jag förhoppningsvis fit for fight! Eller det bara måste jag vara. Candyman, candyman.

Är det inte dax för det här snart förresten??

Kommentarer
Postat av: frida

Första april smäller det! Håll ut tills det!

2011-03-15 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0