I want to break free

Me and my army inställt. Jaha.

Istället blev det en hemmakväll med taco och vårplanering.
Förstår ni hur mycket som händer den här våren? Det är sisådär minst 10 konserter inbokade i min kalender, Hair, svenskprov, Hair, sjukt mycket svenska C-grejer, Hair, högskoleprov, Hair, dittan och dattan, Hair. ööööööh!
För att få lite kontroll skriver jag nu upp det jag ska göra den här kommande våren för just nu har jag ingen koll alls!

Men det är ju sluttampen.
Tack och lov för det.

Kommentarer
Postat av: Alexander

NEJ! Jag ville ju få se en bild på herr Knarkare! Det var nog därför som det var inställt.. de var säkert lite för höga :) Men det lät ju extremt gott med tacos iaf!

2011-03-19 @ 11:43:39
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0