En liten klagan på livet.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Är så SJUKT uttråkad av alla svenska författare. Det är verkligen hur tråkigt som helst! Trots tända ljus, rabarbergräddte och en strukturerad planering. Blaj blaj blaj. Jag orkar inte bara mer! Jag fattar inte hur jag ska ta mig igenom allt och lära mig allt innan provet på måndag. Jag fattar inte hur jag ska orka med allt överhuvudtaget som händer innan påsklov. Åååh, påsklov! Då ska jag ha sovmorgon varje dag och titta på film varje kväll! Sen ska jag jobba massor. Jag har jobbabstinens, ser fram emot fredagkväll då jag äntligen får tänka på annat, typ hamburgare och dylikt! Pjuuh.

Förresten, om en månad befinner vi oss i Italien.
Big smile på den! Taggad till tusen!


Kreta, 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0