Den är här för att stanna!

Dörren står på glänt, det är ganska kallt inne men jag vill höra fåglarnas intensiva kvitter.
Jag gick till och med ut och tog några egofoton, bara för att jag blev så glad.
Jag har lagat mina solglasögon, jag har en ny favoritkjol från Indiska, nymålade turkosa naglar och ett hårsvall som heter duga. Tips! Sov inte med blött hår och platta det inte dagen efter....





Sista bilden råkades tas med blixt. haha, ser ut som jag har tio lager brunkräm och naglarna är mer gröna i verkligheten. Så himla fint med vår hörreni! Nu ska jag sätta mig på altan och dricka en kopp kaffe. Sen beger jag mig mot Linkan! NI KOMMER VÄL PÅ KONSERTEN?!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygga tjejen alltså!

2011-03-16 @ 07:41:18
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0