Day 1: a recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.


1. Jag gillar egentligen inte sådana här listor, men kände why not?
2. Det är typiskt mig att hitta på annat när jag egentligen borde plugga (typ nu).
3. Estet-musik är det bästa valet i hela mitt liv. Jag har roligt varje dag med min klass.
4. Jag är sur att jag aldrig fick börja med konståkning när jag var liten. Visst att det inte finns här i Väderstad, men ändå. Dumma mamma!
5. Att stå på scen är det bästa endorfinkicken man kan få. I just love it.
6. Mina hemliga framtidsdrömmar är: musikalartist/entertainer (alá wallmans) eller huskör i typ MF. Inte att själv stå i centrum, utan vara en del av det roliga.
7. Mitt liv är planerat tills den 10 juni. Efter det har jag inga planer alls, det är läskigt.
8. Jag borde egentligen bo i ett varmt land, typ Kuba och dansa salsa.
9. Jag har haft samma ringsignal på min mobil sen 8an. We're from Barcelona. Nu får jag en chock varje gång Volvo-reklamen kommer. Det roligaste är när man går på stan, telefonen ringer och människor börjar nynna med... haha!
10. Jag är inne på Tradera nästan varje dag och lägger saker i min minneslista.
11. Jag är livrädd för igenkottar. Fobin började när jag var liten och lekte med Evelina. Det var sommar och vi sprang runt kyrkan. Helt plötsligt låg en igelkott framför mig och jag skrek trestrukna ess, vände och sprang åt andra hållet. Usch usch!
12. Min favoriträtt är pappas allas rätter. Han borde bli kock. Idag fick jag världens godaste, krämigaste Pasta Carbonara.... Mmmums!
13. Jag fullkomligt ÄLSKAR Eurovision Song Contest. Jag vet inte varför, men jag måste få nörda det. Annars är jag inte hel.
14. Jag är väldigt konstintresserad. Vi har en god vän till familjen som är konstnär, han tog med oss till Louisiana en gång och där dog jag lite. Han sa att jag hade konstöga, vilket gjorde mig stolt. Jag själv har ingen talang, är bara bra på att måla streckgubbar. Men sjutusan vad kul det är. När jag blir stor ska jag bli besöka massa konstmuseum.
15. Ola Salo är mitt heroin. När han sjunger händer det saker inom mig och han räddar mig ganska ofta med hjälp av sina The Ark-polare. De är sjukt bra, vad än alla säger!

Intressann fakta, huh?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Troligtvis intressantare än min! :)

2011-03-20 @ 16:51:08
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Elvira

Haha vilken rolig idé tycker jag!! :D

2011-03-20 @ 16:51:32
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha "skrek trestrukna ess"... töntiga vi är! :D

2011-03-21 @ 08:31:27
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0