Ber om ursäkt

Skolan är vår, var igår. Visst att det var trevligt, men man börjar nog bli gammal? Skolan är vår var jätterolig i ettan (Navid Modiri <3) men i år var det lite halvsegt. Gospelkören däremot var helt sinnesjukt bra, galet vad sugen jag blev på att söka till Glimåkra (igen). Det var även fart i Ny Generations kladdkakerum, vilket var riktigt kul. Vi hade extremt mkt kladdkakor och alla var slut kl 22.

Åkte hem vid midnatt och sov hos Amandapandan. Klockan 9 var vi tillbaka på skolan där det blev Hairrep. Det är intesivt nu, Hairrep 4 dagar på raken. Men det behövs.
Jag var dock på dåligt humör typ hela dagen, men det blev bra när jag och Frida gick till stan och drack latte. (Trots matteplugg...)

Jag måste sluta skriva så här långa, tråkiga blogginlägg. Inte roligt nånstans.
Jag har tappat inspirationen tror jag, för på sistone har jag bara skrivit "jag äter ägg till frukost"-inlägg. Jag ber om ursäkt. Vad vill ni läsa? :)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Nähedu! Du är inte tråkig! Det är roligt att läsa om ett vanligt liv!

2011-03-10 @ 09:56:34
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0