Är dessa värda 500 spänn?

Jag hittade dessa shorts, förälskade mig, gick till kassan och fick en chock. De kostade visst 499 kr istället för 399 som jag var inställd på. Ville ändå ha dom, så de fick följa med hem. Nu däremot är jag lite skeptiskt. Att det försvinner 500 kr från min plånbok betyder att den är nära till tom efteråt. Samtidigt unnar jag mig sällan klädesplagg som kostar över 300 kr och tyckte att dessa shorts faktiskt var värda 399 kronor med tanke på vilken affär de kommer från.

Nu har jag funderat fram och tillbaka, ska jag behålla dom eller inte? De kanske inte är så roliga, de kanske inte är såå snygga på mig? Samtidigt gillar jag att de är "classy" och jag tror att de kan bli ganska snygga med lite bränna istället för den mjölkbita hy jag har just nu.

Jag önskar mamma var hemma och kunde hjälpa mig men eftersom hon kommer hem nästa vecka får jag vända mig till er.  Ska jag behålla dom eller inte? Säg nu vad ni tycker och var för guds skull ärliga! Är dom värda 500 kronor eller inte?




Kommentarer
Postat av: Alexander

Alltså, jag försöker tänka lite: SKIT SAMMA! So what att de kostade 500? Du gillar dem ju uppenbarligen! Och varför skulle du inte göra det? De är ju assnygga! Och även om de inte är värda 500: Misstag är till för att lära oss saker. Och lite misstag får/behöver man göra. Keep 'em!

2011-03-30 @ 12:18:18
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är skitsnygg i dom och jag älskar den höga midjan! 500:- är väldigt myckejt pengar! Men det är mer i min plånbok än din så jag tycker att du ska behålla dem om du gillar dem :) Om du är osäker kan du ju lämna tillbaka dem och vänta lite? Känn själv men jag tycker dom är fina!!! Om du vill kan du ge dom till mig. Det kanske vara ditt tredje alternativ :D puss på Karin med fina shorts!

2011-03-30 @ 18:51:53
URL: http://satusnova.blogspot.com
Postat av: Sofie

Svårt det där.. Har tyvärr inget tips angående frågan, men jag kan säga att jag tycker att du är skitsnygg i dem!!! PUSS

2011-03-31 @ 20:42:00
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0