Om 24 timmar

Jag är så pirrig i magen. Imorgon tar vi studenten.
Vi kommer springa ut först eftersom vi esteter är bäst och vann lekdagen. Vi är verkligen bäst. Hur jag kunde ha sådan tur att hamna i världens finaste klass är för mig en gåta.


Nu kryper jag ner i min säng. Jag ska upp i ottan imorgon för att fixa och dona, sen blir det champagnefrukost klockan 7. Sen kör vi, hela långa dagen. Om 24 timmar sitter vi på Stångs, äter middag och har det galet bra med våra vita mössor på.

Ja, pirrig var ordet.




Kommentarer
Postat av: Nora

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 14:27:57
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0