Hare gött

Hemkommen från Göteborg. Tom plånbok - full garderob. Jag har bl.a hittat två par jeans, två väskor (ena riktigt nomnom!!!), solglasögon som jag har tittat på hela våren och lite diverse najs.

Resans bästa var när pappa inte förstod vad päron innebar, utan tog det som en förolämpning att jag skrev det på facebook. Näst bäst var varje gång jag och mamma visade vårat tydligaste mor-och-dotter-drag. Vi kan inte äta spearmint-tuggummi utan att nysa, aaatjo, samtidigt.

Här kommer lite bilder jag tog med telefonen. Fin solnedgång, mysig restuarang med mysig toalett och en pretto tjej. Jag är sådär barnsligt nöjd. Hihi



(gäller banne mig inte på donken!)



Haha, handen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0