Uttråkad tjej.

* Mitt förrförra blogginlägg... hehe. Petr får IG i svenska, lovar. Åke kommer aldrig acceptera det här, han kan ju inte ens stava till halvtimme. Hur svårt kan det va?

* Studentboken har kommit - rena besvikelsen. Inte alls värt 300 spänn! Var är vimmelbilderna? (typ 3 st/skola). Jag hittar ingen information om att skicka tillbaka den - kan man inte göra det? Seriöst. 300 spänn och så är det typ inget innehåll alls. Balparbilderna är så små att man knappt ser vilka folk är och jag vill hellre beställa studentklassfotot i stort format eftersom det blev så fint. Men det har jag ju inte råd med om jag måste köpa den stora tjocka besvikelsen.  Blö!



Kommentarer
Postat av: emelie

Jag blundar....:(

2011-07-26 @ 18:56:51
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: Fanny

Och jag pratar.. Jag och Emelie är snyggast på bilden, lätt. ehehehe.

Den boken var verkligen iiiinte värt det! Bahh.

2011-07-27 @ 09:54:40
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0