Get your way

Mamma och jag var optimistiska, åkte till Vättervik för att bada, åt kinesmat, solade trots att det var moln och kallt, drack kaffe och åt för många bullar, frös ännu mer, åkte hem efter en timma. Hihi

Nu försöker jag ta reda på om tågen går eller inte? What's the problem?! Jag ska ju faktiskt till Lkpg ikväll. Sitta på uteservering och ha det bra. Tjallallaaa. Men först måste jag ta mig dit!!!! Funderar på att ringa Östgötatrafiken men dom är ju sämst, säger bara att man ska ringa någon annan hela tiden och tillsist tutar det upptaget eftersom man sitter och ringer sig själv.......

Jaja. Jag ska komma till Linköping iallafall och nu ska jag göra mig skitsnygg. Om det inte vore riskabelt att ha hatt på uteställen skulle hatten fått följa med ikväll :) tihi


Kommentarer
Postat av: Alexander

Ännu en anledning att flytta till London - kollektivtrafiken äger!

2011-07-25 @ 17:54:17
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0