Vi måste supa meraaaa!!!!

En av mina bästa vänner fyller år idag. Och då talar vi inte om kronprinsessan Viktoria.

Min goda vän heter Lina och är den blödigaste vännen jag har. Hon skrattar åt allt. Hon gråter åt allt. Hon har ett hjärta av guld och vill aldrig någon illa. Hon har världens klockrenaste humor och är turkarnas favoritbrud ever. Hon är alltid riktad 238 grader åt sydväst, hon gör alltid en massa grimarser på bild och målar hästar överallt. Hon är Horns nya frukttant, tjejen som sjunger hela tiiin och alltid lägger tersstämmor. Hon är Tamás Ivansciks blivande fru. Hon har världens största hår och hon har har inte många paljetter i garderoben. Hon är nog den bästa Linan som finns i hela världen och hon har den bästa bloggen som man kan fnittra åt tills man får ont i magen.

Denne Lina fyller alltså 19 år idag. Så därför säger jag hurra hurra! Hoppas Horn har gett dig tidernas födelsedag när jag inte kunnat vara där och sjunga eyes that never lie och Mustafas favorit: happy birthday to you, happy birthday to you.

På denna bruden har jag oändligt många bilder bör tilläggas. Så här kommer ett bildregn!







Typ. GRATTIS IGEN. Löve you görl!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha första bilden var sjukt snygg på er båda två!!! :D

Åh, finalina :)

2011-07-15 @ 00:14:57
Postat av: Anonym

Hahaha första bilden var sjukt snygg på er båda två!!! :D

Åh, finalina :)

2011-07-15 @ 00:14:58
Postat av: Lina

ÅHHHH!!! KARIN! Du är bäst i hela världen!!!

Så himla glad jag blev! Jag skrattade och grät under hela inlägget och var tvungen att läsa det om och om och om igen. ÅHHHHHHHHH!!!! Puuuuuuuussssusususususuusususuususususuusus <3 <3 <3 <3

2011-07-15 @ 12:05:18
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är något med Lina som bara gör sig så otroligt bra på bild!

2011-07-16 @ 01:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0