Pablo Diablo

Nähe. Men om man skulle titta på lite SATC då?

Herregud. Jag känner hur jag börjar tänka som de fyra vännerna. Mina väderingar börjar mer och mer likna deras.
Egentligen bryr jag mig inte - men ändå kan jag inte låta bli att ta en gnutta illa upp. Det är verkligen som Carrie & Co säger. Det finns inga normala killar. Jaja. Det är inget jag tänker haka upp mig på. Jag lämnar tanken när jag publicerat detta blogginlägg. (Samtidigt är det så himla weird vad ofta detta scenario dyker upp i mitt liv?)

Sen ska jag vara sådär tråkig som Albin tyckte jag var idag när jag talade illa om Billie the vision - jag ska stanna hemma och göra INGENTING. Hah!
Inte för att tala illa om Billie, deras musik är la okej men det räcker att man har sett dem live en gång. Så roliga var dom liksom.

Sist men inte minst: Fanny, snälla logga in på fb-chatten. Det är så tråkigt utan diiiig!
CIAO


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ähhhh klart man bryr sig. Killar är det konstigaste som finns, man fattar nada. Jämt. Tycker det är skitkonstigt det där...



Karsan+Fansan+fb-chatten=sant! <3

2011-07-21 @ 22:31:42
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0