uteservering, dansgolv och tequila

Okej, nu tar vi om gårdagen (för nu, hundra år senare är jag äntligen hemma!)

Jag träffade mina flickor på Nationernas där vi fick oss en stämpel som vi egentligen inte behövde. Under kvällen/natten tillbringades kanske max en halvtimma på NH.
Vi gick till Ågatan, satte oss på uteserveringen och hade ett bord dit folk kom och gick. Vi gick vi till NH, skakade rumpa några minuter för att sedan återvända ut på Ågatan. Träffa Fredrik och krama honom lite, mass-smsa med Simon och senare hitta Simon på Platå. Jag visade bar Ågatan för honom men det var inte riktigt tillräckligt fint för han rynkade på näsan. Vi gick tillbaka till Platå där hela tjocka gänget tillsist hamnade på dansgolvet. Jag råkade slarva bort min garderobslapp och fick betala en massa onödiga pengar, så himla typiskt.  Sen gick jag och Frida tillsammans med Simon och hans kompis Niklas (med k) mot McDonalds som visade sig vara stängt. Säga hejdå och slutligen med en hakepikebab i magen och skoskav vandrade jag barfota med min fina Frida och hennes rullande cykeln hem genom Linköping. Vi sov nog innan huvudet ens hamnat på kudden, så trötta var vi. 

Minsann en lyckad kväll!







Lite photos från Ågatan.


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHHA! Bra låt! :D hahahhahahahhaha den ska jag öva in ;) hahhhahahha KARIN! Det var stekartema på måndagsklubben igår om du hade missat det ;) hahha

2011-07-26 @ 19:32:31
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Frida

Så fint så fint!

2011-07-27 @ 22:41:48
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0