I'm sixteen going on seventeen

Då var det  första januari tvåtusenelva då. 1/1-11. 1-1-11. ett - ett - ett ett.

Det blev nyårsfest hos Björn som startades med lite smällare och fin middag, som övergick i dans, för många glas vin och skånska. Det var en sjukt lyckad nyårsafton som avrundades med dyr taxi vid 6-tiden hemma hos Frida. Sov bajs, har fått en idiotiförkyldning på kuppen, så jag var go och glad kexchoklad när jag vaknade. Man kan annars säga att jag mådde som förtjänat?
Kröp upp i Fridas säng för att titta på nyårskonserten och en sak kan jag konstantera. Jag kommer seriöst inte överleva 2012 om jag inte får starta året med Frida, Alva och nyårskonserten. Traditioner är till för att hållas!!!

Mamma kom och hämtade mig och väl hemma parkerade vi i tvsoffan. Först såg vi på Ivanhoe (mmh, snygg kille den där Ivan), sen såg vi kungabröllopsbajs, sen blev det Sound of music som jag hest trallade med i. Jag skojar inte, den filmen slår alla andra med hästlängder! Till sist avlsutade vi tv-tittarkvällen med Patrik 1,5.

Nu kryper jag ner i sängen. godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0