summan av kardemumman.

Dagens roligaste (!!!!!!) händelse var när mamma och jag åkte förbi skolan precis när grabbarna grus hade slutat. Jag vinkade till dom när de skulle gå över övergångstället och när Erik såg mig började han gestikulera att han ville åka med. Men det var ju inte bara att stanna mitt i en korsning, i Linköping city när det är rusningstrafik så vi åkte vidare. Tror ni inte killen börjar springa efter bilen då? Han springer och vevar med armarna, så mor och jag stannar bilen vid en busshållsplats dit han springer och hoppar in i bilen. Sen åkte han med oss 15 meter, tills vi var vid musikskolan där han och jag hoppade av. Vart han skulle? Ne, han ville bara åka lite bil....
Mamma fattade ingenting. Jag fattade ingenting. Summan av kardemumman: Erik, du är en knäppis.




Kommentarer
Postat av: Frida

En bra knäppis?

2011-01-28 @ 17:31:47
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Knäppisen

Nej, jag ville bara åka lite bil så jag kunde ljuga att jag fick skjus hela vägen ner till resecentrum! Sen blev alla jätteavundsjuk :D

2011-01-29 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0