söndag på riktigt

Idag började jag dagen med gymmet! Nu är jag jätteseg och skulle lätt kunna tänka mig film och en godisskål för resten av dagen, men nej! Så kul ska vi inte ha det. Iallafall skippar vi godisskålen, för jag har förlängt sockerförbudet tills Österrike då jag ska frossa i Milkachoklad och Almdudler. Av någon anledning har jag däremot fått värsta sockercravings den senaste veckan, men jag står emot! Det går nog över snart :)

Igår, när jag suktade efter chokladbollssmet pressade jag mig min egna juice istället. Hur gott som helst.



Nu: project fotoalbum och kanske en promenad med pappsi. vädret är ju helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Alva

Gud vad gott det där såg ut då! Vill också ha sån... men jag har visst ätit upp alla våra apelsiner... synd!

2011-01-30 @ 13:59:50
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0