Sifferanalfabet

Matte har aldrig varit min starka sida och nu är jag så himla sur på mig själv som var så dum och valde matte c. Jag hatar det mest av alla lektioner på hela veckan! Jag är inte särskilt aktiv på lektionerna och därför känns det otroligt peppande att ha prov på allt vi gjort sedan höstlovet på onsdag. Tror ni jag har öppnat matteboken en enda gång under lovet? Faktiskt, en gång och det varade i tio minuter. Sen började jag nästan gråta för jag fattar ingenting. Hoppa av kursen känns ganska lockande....

Är inte alls sugen på att gå till skolan imorgon. Tänk om man fick stanna i sängen istället. Vore inte dumt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kom igen nu Karin! :) You can do it!

Vi ska fixa provet på onsdag om det så är det sista vi gör :) Okej? :)

Vi kan väl plugga ihop någon dag innan onsdag? :)

Puss!

2011-01-09 @ 15:25:37
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0