Nej, tyvärr inte

Här sitter jag i skolans bibliotek och kollar facebook. Jag hade nästan abstinens.

Sen sist har det hänt massor. HandbollsVM är igång (titta på tv4 sport kl 16.45 idag så får ni en glimt av folkungaskolans musikgymnasium) och det är redan skitkul. Igår fick vi åka spillrans nya handbollsbilar och kolla in en ungersk schlagerartist som var jätteblond och hette Petr. Iallafall om jag och Lina får bestämma. Han är ungerns största handbollstjärna också, det har vi allt sett ;)

De senaste dygnen har jag skrattat sjukt mycket. Katt åt kasse, sket påse. Katt åt haj, hade inge val. Katt åt ben, gick bort.
Jag sa världens bästa kommentar (egotrippad) när vi kom till Himmelstalundshallen i Norrköping. Haha! Jag tittade ut över handbollsplanen, mitt framför några killar och sa ganska högt till Lina, Empan och Amanda: "men, var är isen?!". Haha! Jag fick lite höjda ögonbryn av de där killarna.

Men bäst var ändå igår när vi hade PA och gick till lärarnas kontor för att låna nycklarna.
LärarMattias: Är det ni som har beställt myggor till erat PA?
Vi: Neeeeh?
Mattias: Så Sebastian Alfredsson har inget med er att göra?
Emelie: Nej tyvärr inte..

Hahahah, jag har aldrig garvat så mycket.
Och herregud vad långt det här blev. Här sätter vi punkt. Jag återkommer snarast med updates!

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi <3

2011-01-14 @ 22:29:23
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: Amanda

SVAR: I KNOW!!!!

2011-01-14 @ 23:49:47
URL: http://elsyamanda.blogspot.com
Postat av: Anonym

SVAR: I KNOW!!!!

2011-01-14 @ 23:50:34
Postat av: Lina

HAHAHAHAH! :D

2011-01-15 @ 10:04:40
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0