"Kaiin, kom Kaiin"

Mamma väckte mig vid 12 - jag somnade om. Bror min ringde och väckte mig vid 13 och jag låg kvar med min bok ända tills kl 14. 14.30 kom brorsbarnen och sen dess har det varit full rulle! Vi hade det supermysigt. Först dansade vi till Mojje och Sean Banan, sen såg vi en fantastisk Barbiefilm. Eller, fantastisk? Jag var tvungen att ta en paus och föreslog fika. Efter fikan var det dags att ta på alla ytterkläder och jag insåg att dagisfrökenliv aldrig kommer passa mig. Leta efter vantar, få på vanten rätt, var är tummen... you name it! Men vi lyckades att ta oss ut till pulkabacken där vi svishade ner med snowracern. Vi gick hem, tittade klart på Barbiefilmen, pappa kom hem och vi lekte kurragömma. Pappa blev kallad Farmor hela tiden av Pelle, men till sist lyckades han vara en Farfor. Hihi. Det är så gulligt att Pelle pratar mer och mer. När Pauline försökte få mig att äta godis sa jag "jag äter inte det" och då sa Pelle som satt i mitt knä med glimten i ögat "jag ätee dee" och tog en hallonbåt. Myspys.

Förlåt för babblandet. Tycker bara om dom så hiiiimla mycket, även om det betyder att man måste se på dåliga Barbiefilmer och lyssna på Sean Banan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0