highlights from new years eve

tänket bara skriva ner lite grejer som var sjukt värt på nyårsafton.

- alla middagspresentationer.
- alla skålar som utbringades! speciellt skålen för min mamma och "det här är faktiskt ett glas"-skämtet.
- den exemplariska värden.
- dans och sång till calleth you, cometh I med Ida strax efter tolvslaget. så.himla.värt.vare.
- allt övergick till skånska. Pek på munnen, "det här är mitt alko-håååål"
- när alva säger till björn att hans mamma har sjukt många fina nagellack. "jaha, så du har rotat i skåpet?"

ville bara dela av mig av dessa momentos, för jag skrattade och fnittrar lite fortfarande.

Däremot sjukt pissigt av den som stal 600 spänn från Björn. Det är bara inte okej! (hoppas du har fått tillbaka dom?)


Kommentarer
Postat av: björn

väldigt trevligt! och nej inga pengar :(

2011-01-02 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0