Här i Kamomilla har vi det så trevligt så

Här sitter jag hemma hos Alva :) Vi har jobbat lite PA idag, för imorgon är det dags för första föreställningen. SÅ. HIMLA. KUL! :D jag är aspepp faktiskt. ska bara lära mig den sista sångtexten.. hehe

Igår var det balkickoff och jag hade jättekul, även om jag var ganska trött. Det blev sjukt mycket dans och min bästa vän blev öronpropparna. Nu hoppas jag på att Alva laddar upp lite bilder som jag kan sno, för hon var ganska flitig med den där kameran tillskillnad mot mig.

Nu väntar jag på att mamma ska hitta hit så jag får komma hem och chillidilla. Är så fruktansvärt trött (trots att jag sov tills klockan 12...) Alva och Frida sitter och pluggar, och Fanny o Empan har åkt hem. YEAH. Det är fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0