Det enda man hör på radion

Överallt, på radion och som spotifyreklam. Ellie Goulding och hennes version med Your Song är ÖVERALLT och den är HEMSK! Vad är vitsen med att förstöra bra musik? Nu måste alla radiokanaler spela Your Song med Elton John (eller Ewan Mcgregor) så att vi får höra att Your Song faktiskt kan vara kramp-i-magen-sjukt-vacker och inte bara det-här-är-så-sliskigt-att-jag-vill-spy.


Men den värsta slaktningen av en bra låt är nog när Darin gjorde Viva la vida. Vad var grejen liksom?!?

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja :) Vi köpte den av en släkting så priset blev lite snällare ;) Annars skulle jag aldrig ha råd!!!

2011-01-29 @ 19:45:41
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: Hanna

OMG, jag visste inte att det var Ellie som sjöng den, men jaaaa, den suger :O!!! Annars tycker jag hon och Erik Hassle gör Robyns Be Mine jävligt fin, men Your Song.. nej, Ewan eller Elton ska det va! (dregel på Ewan.. hahah) xD

2011-01-30 @ 12:02:05
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0