det blir inte alltid som man tänkt sig.

När livet vänder, ska jag ännu beheehe....

Åkte till Motala typ, sjöng med mammas kör på en trettondagsgudtjänst. Där träffade jag Anna-Karin, Matilda och Johanna, och tanken var att vi skulle fortsätta kvällen tillsammans, men så blev det inte. Jag fick iallafall träffa dom, men tyvärr inte träffa Sofia. Äsch. Vi ska ses snart ändå!!!

Nu har jag sett på spionfilm med Julia Roberts. Alltså. Inte sett en film med Julia Roberts, utan en film med Julia Roberts. Ah. Ni fattar. Men det vore ganska coolt att se en film med Julia Roberts.

Sludder hit, sludder dit. Sova låter bra. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennibenn

var ni aldrig på kvällen, så vi kunde träffats då :(?

2011-01-07 @ 10:29:32
Postat av: Karin

ja det kunde vi ju gjort :( men å andra sidan så ställdes det in precis innan vi skulle åkt hem till någon, och jag kom ändå inte hem förrän kl 21. så det var kanske lite sent för att ses? :/ rackarns!

2011-01-08 @ 00:45:51
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0