Dagens hjältinna

En STOR eloge till Emelie, som kom och spelade teater med oss idag trots massa feber och problem med luftrören. Man såg verkligen hur ont hon hade och att det inte var någon dans på rosor, men trots det gjorde hon fantastiskt bra ifrån sig.
Och inte nog med det. Idag fyller hon 19 år också! Vilken födelsedag...

Jag tänker på dig Empan och hoppas verkligen att du får bli frisk nu! För vi behöver dig!! Kamomilla är inte detsamma utan dig! :)
Så massa pussar, kramar och KRYA PÅ DIG, till dig vännen!

Vi kör ett bildregn på Emelie från sommaren, för hon är baskemig snygg hon och jag vill liksom skryta för jag har en sån snygg vän!
Gratttttiiiiiiiiiss!!!!






Så fin så jag dör typ.

<3


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, vad glad jag blev!!

Tack så mycket finfinfinfina vän :) Nu blev min morgon genast lite bättre :) Tack igen och ha en superfin vecka! Vi kanske kanske ses på fredag, men vi får se! Annars får du ha det så bra.

Puss på dig <3 <3

2011-01-25 @ 08:37:35
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0