blayblay

Pappa har gjort kaffe och har lite svårt att förstå vissa saker.

Pappa: Vad vill du ha till kaffet då?
Jag: Något utan socker.
Pappa: Blir det bra med pepparkakor?
Jag: Något UTAN socker
Pappa: Men lussekatter då?
Jag: Vad är det som är så svårt att förstå??? Jag tar en frukt!
Pappa: men man måste äta upp vad man har i huset innan man börjar med sånt där...

Och så här har han hållt på sen jag startade sockerförbudet, vilket var för några dagar sedan. Sjukt irriterande! Förövrigt ashärligt att se att vi är så många nu. Då kommer vi ha lågt blodsocker tillsammans på måndag!
Angående måndag. Varför skulle det inte vara IV? Jag vet inte hur många som har frågat det nu och det är väl klart att vi har IV. Skolan börjar som vanligt,  varför skulle det inte vara IV eller dans då? Schemat är likadant ju!

Kommentarer
Postat av: Alva

Haha, föräldrar ska var aför sockerstopp inte emot! hur många och vilka är vi nu? Puss

2011-01-08 @ 16:01:26
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Frida

jag känner också igen det problemet! Typ det finns lite ischoklad kvar och det är verkligen bara jag som äter ischoklad men jag kommer inte äta upp den och då får man fett dåligt samvete för att man köpt saker man inte tänkt äta upp men man kan ju inte äta choklad bara för att rena sitt sinne. det går ju inte.

:)

2011-01-08 @ 23:57:28
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0