vi ska sy och vi ska fixa.

Fixa dona. Dona fixa.
Jag känner mig i stort sett klar. Började dagen med ett överraskat besök av brushan som fyller år idag. För att fira honom köpte vi semlor som jag fortfarande vill spy upp. Haha, jag mår verkligen illa. Nu när jag har avslutat sockerförbudet (som jag haft sen början av januari) är det verkligen kämpigt att äta socker utan att må jätteilla. Dock är det för lätt att äta sockret igen... Rackarns. Men jag antar att jag kommer vänja mig i Österrike, där ska jag inte snåla med kalorierna. Där ska jag dricka Almdudler varje dag, plus att jag måste dricka en öl eller två i en solig stuga nu när jag har ålder inne.

Det här blir antagligen sista blogginlägget innan jag åker (typ om två timmar...) och innan dess måste jag bädda sängen, sy ihop min sovmask, äta fiskgratäng och packa ner datorn. Väskan är överfylld med kläder som alltid, och handbagaget är fyllt med plugg som jag inte ens kommer röra.

Allt är som det ska.
HA ETT FINT LOV HÖRRENI! Vi höres, vi synes. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0