Mardröm

Godmorgon!

Jag åkte hem tidigare från skolan, var så trött att jag höll på att ramla ihop. Det var jobbigt att köra hem och väl hemma somnade jag på kökssoffan två timmar. Usch, jag drömde värsta mardrömmen som utspelade sig idag. Den handlade om att jag låg där på soffan och sov och sen vaknade jag men kunde inte röra på mina ben. Jag fick panik i drömmen för det var så verkligt. Min telefon ringde och det var mamma som var hos farmor. Jag skrek i telefonen att hon var tvungen att komma fort för att jag mådde jättedåligt. Sen helt plötsligt sattes TV:n på även om jag var ensam hemma. Jag försökte stänga av den, men kunde inte röra mig!!!!! Helt plötsligt dök min bror och hans dotter upp, dottern hoppade upp på mig och jag blev jättesur och ropade på Jakob att han skulle skynda sig. Jag hade panik panik panik. Då fick jag ett sms av Kerstin som jag vaknade av. Pjuuuuuuh. Det var så verkligt, jag hade samma kläder som idag och låg på samma ställe. Jag trodde verkligen allt var sant!

Och nu när jag väl har vaknat har jag ganska mycket jag borde göra, men jag är fortfarande sinnessjukt så jag funderar på att krypa ner i sängen någon timma till. Titta på någon serie vore inte dumt...  Kanske att jag blir lite piggare och klarar av att gå till gymmet ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0