Missbruk av ordet sinnessjuk?

Hej på er.

Go och glad efter en dag i backen?
Njae, inte precis.
Det var jättekul att få åka skidor igen, det är verkligen bästa som finns. Men tyvärr var inte mina skidor något att hänga i julgranen, de var tok för mjuka och gick inte alls att carva med. Haha, jag bröt typ ihop efter sista åket. Hotade med att stanna inne på hotellrummet resten av veckan. Därför har jag hyrt nya och LÄNGTAR nu tills imorgon då jag får prova dom.

Sen har jag insett hur mycket det betyder att ha kompisar med sig på sånna här resor. Det är sinnessjukt vad jag saknar Matilda. Jag har ingen att bråka om spegeln med, sjunga i liften med, prata skitsnack med tills man somnar...
Inget fel med min familj och de andra som är med, men de är inte Matilda eller Beccis eller Kristin eller Anna-Karin....

Jaja. Det löser sig, det har bara gått en dag än så länge.
Och jag behöver sova, är övertrött. Men nepp, först ska man vara lite social och äta mat. Typiskt.


Kommentarer
Postat av: beccis

ah, pluttis da! saknar dig ocksa och onskar att jag kunde vara dar med dig (allra helst i mittersill dock!)

bor du alldeles ensam nu?

halsa sven fran mig! puss och kram!

2011-02-20 @ 20:12:09
Postat av: Kristin

Karin, kan du sluta skriva om Österrike? Om inte du slutar, så slutar jag läsa din blogg.



Saknar dig och hela resan, stackare som måste bo själv. Men du fpr ju iaf åka skidor, jag går i skolan. Puss snutte!

2011-02-20 @ 21:57:15
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0