Like a new persson

Nu börjar jag vakna till liv igen! Yeah! Dirigerinsläxan kan jag snart som rinnande vatten, på fredag är det meningen att jag ska lära ut en körsång till hela gruppen så jag måste lära in alla stämmor och pianokomp. Jag kommer antagligen vara pissnervös men samtidigt är det här så himla kul, så jag ser lite fram emot det.

Nu när jag är vaken ska jag sätta mig och läsa matte en timme och efter det ska jag gå till gymmet. Det känns så himla bra att ha ett gym som ligger på 3 minuters gångavstånd. Det är ganska litet och det finns knappt något att göra, plus att hälften av det man vill göra är trasigt. Men om jag har tur så är det inget folk där och crosstrainern är ledig. Då kan jag trampa på tills det stänger. Bra plan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0